Zastanawialiście się kiedyś jaki jest uniwersalny klucz do szczęścia? Vandrer odkrył tę tajemnicę przypadkiem i zaraz Wam ją zdradzi. Znajduje się ona na powyższym obrazku (źródło). Wiecie już co uszczęśliwi każdego?
Zmywanie naczyń! To uniwersalny klucz do szczęścia znajdujący się w zasięgu Twojej ręki, a przynajmniej gąbki. Tak wynika z reklam, które oglądał Vandrer. A przecież reklamy nie kłamią. Dlatego kiedy SenMai w ramach wyzwania blogowego poprosiła o zdjęcie szczęścia, Vandrer nie miał innego wyboru. Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Płynów do Mycia Naczyń, a Vandrer w cyklu #zInternetów zaprezentuje Wam najciekawsze reklamy tego szczęściodajnego specyfiku.
- Na pierwszy rzut idzie ulubiona marka Vandrera czyli Ludwik. Toż to ewidentny dawacz szczęścia. Użyj Ludwika, a twarz będzie uśmiechała się od ucha do ucha!
- Fairy - brzmi jak czarująca wróżka? I dobrze, to nie jest zwykły płyn do mycia naczyń, tylko taki, który potrafi zdziałać cuda. Widać po minach zadowolonych użytkowników. Vandrer znalazł dla Was turecką wersję reklamy.
- Przykładowa reklama norweskiego płynu do mycia naczyń Zalo. Wystarczy jedna kropelka, żeby pan był szczęśliwszy. W Norwegi jest równouprawnienie, dlatego tutaj mężczyźni też mogą zmywać naczynia. Dzięki temu mogą być szczęśliwsi.
- Młody chłopak nakręcił parodię reklamy Zalo. W tle reklamy leci Muse, więc Vandrer jest w pełni zadowolony i puszcza link do filmu dalej w świat.
- Na koniec absolutny hit. Nie wiem skąd pochodzi ta reklama, ale płyn do mycia naczyń rozwiązał życiowe problemy tej kobiety. Sprawdźcie koniecznie !
Zaskoczeni? Vandrer nie mógł dłużej ukrywać przed Wami odkrycia recepty na szczęście!
AvE!
Vandrer
Na koniec humorystyczne podsumowanie ze strony paczaizm.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Vandrer dziękuje za wszystkie komentarze. Ceni sobie dyskusję z każdym zainteresowanym:)
AvE!
Vandrer